söndag 29 maj 2011

Söndagsmiddag

De där grodlåren var inte dumma alls!



Carins falska grodlår a´la Åsa.

Jag gjorde enligt receptet fast med mer potatis, och även morötter och lök som jag skar och grillade i ugnen tillsammans med paprikorna. Då blev mer av rätten varm, och kändes lite "matigare".

Förresten, kolla in min bild. Kolla vilket vidrigt kakel jag har! Nu är det tvättat enligt konstens alla regler, slipat och sambon har maskerat. I morgon förmiddag innan jobb skall jag grundmåla, så kan han rolla på första lagret svart lackfärg i morgon kväll.
Det skall alltså gå att måla på kakel, och det kan ju inte gärna bli värre!!

3 kommentarer:

  1. Då skyndar jag mig att lägga till även denna adress på bloglovin.

    Falska grodlår. lät ju hur spännande som helst.

    SvaraRadera
  2. Japp Linda, det var jättegott!! =)
    Kul med en "följare" även här... för det lutar åt att det är här jag blir.

    SvaraRadera
  3. Måste genast lägga in dig på Bloglovin!

    SvaraRadera