måndag 4 augusti 2014

Ordningen återställd

Lägg till bildtext


Sista semesterveckan har börjat, och maken har börjat jobba igen.
Under semestern har jag förträngt allt vad träning och nyttig mat heter, men i dag har jag tagit ett litet steg i rätt riktning i alla fall. En powerwalk med några inslag av lätt jogging kändes skönt.
Jag hittade en perfekt kort liten novell som jag lyssnade på en bit utav min lilla tur!
Och jag hann hem innan regnet, trots att det såg oroväckande ut ett tag ;-)

Förresten så har jag ändå inte gått upp något under dessa tre veckor, utan snarare gått ner lite. Vete f*n hur det gått till, men jag tackar och tar emot!
(Nu blir det en dusch, och sen pizza från i går till lunch.)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kan det va så?
      bäst jag tar ett glas i kväll också då ;-)

      Radera
    2. ja... helt övertygad.. den funkade på mig i fjol.. inte i år dock... men det gick i alla fall inte åt fel håll... haha..

      Radera
  2. Jag kör också semester själv nu sista veckan då maken jobbar igen... skönt tycker jag.
    Träningen har vi hållt på med, förutom förra veckan i Barcelona, alltid lite motigt att dra igång efter ett uppehåll oavsett om det är långt eller kort. Men det är bara att hugga i, snart är man igång igen ;-)

    SvaraRadera