måndag 22 september 2014

Jag säger då bara det...

Vilken rivstart!
Att komma in som reserv tre dagar innan första modulen skulle vara klar... det var ingen dans på rosor. Som tur var så hade jag en av de valbara böckerna på jobbet, och fick kasta mig iväg i ottan i Lördags morse för att hämta den, innan vi åkte mot Göteborg. Sen en skrift från Socialstyrelsen har jag fått läsa på nätet, och jag gjorde klart det sista i går kväll... hoppas det gick vägen.

Nu har jag startat med nästa modul, beställt böcker och skrifter för 1300, varit på biblan och letat där, förberett en intervju, skrivit ut lite instruktioner, skickat ännu mer till jobbet för att skriva ut där, beställt mer bläck till vår skrivare ;-)
Nu ska jag duscha och parkera rumpan i soffan en stund. Skall försöka plugga lite till sen, för till helgen skall jag ju bort igen!

2 kommentarer:

  1. Ja, det gör jag. Tjänar nog inget på att gå ner i tid, måste ju ändå göra samma saker på jobbet- fast på mindre tid i så fall. Tror att jag hade lurat mig själv då...
    Så jag kör 125% en termin. Räknar med att få lägga ca 10 timmar i veckan på plugg här hemma.
    Men vi har ju inga barn hemma, så står ingen mat på bordet, kylskåpet ekar tomt, eller tvättkorgen svämmar över så är det ju bara gubben o jag som blir lidande ;-)

    SvaraRadera