måndag 24 november 2014

Äntligen Måndag!





















Vilken låååång helg det var! Kändes som ett enda långt arbetspass från 15.30 i Fredags ända till 15.00 i går, med bara några timmar ledigt då och då.
Men jag fick klart och inskickat skoluppgifterna i tid, och i dag är jag ledig! Ny modul startar, och jag har förberett allt, och kanske även startar upp arbetet i dag.
I dag har jag röjt i köket lite, och så har jag gjort något annat. Som jag aldrig gjort så tidigt förr! Jag har satt upp julgardinerna i köksfönstret... Alltså inga med tomtar och grejjor, utan de har bara hjärtan. Stjärnan i det fönstret satte jag också upp, helt emot mina principer. Men jag kände att det är bäst att förbereda med det, så slipper jag allt till helgen. Då har jag tänkt att bjuda hit kidzen och svärsonen på något slags adventsmys, bandy i någon form skall kollas på och sen räknar jag med en hel del pluggande, beroende på de andra i studiegruppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar