tisdag 7 juli 2015

Semesterlista

Snodd från I will not keep kalm...

1. Var är din mobiltelefon? I laddarn på sängbordet... tror jag
2. Var är din andra hälft? Härikring nånstans... tror jag
3. Ditt hår? Risigt
4. Din mamma? 71
5. Din pappa? 74
6. Det bästa du vet? Oj... En sak?
7. Din dröm i natt? Ingen.
8. Din dröm/ditt mål? En hel massa!
9. Rummet du är i? Vitt
10. Din hobby? Just nu, bara softa
11. Din skräck? Att nåt skall hända nära och kära...
12. Var vill du vara om sex år? Här
13. Var var du igår kväll? Hemma
14. Vad är du inte? Snygg
15. En sak du önskar dig? Lite med ledig tid
16. Var växte du upp? 4 mil norrut
17. Det senaste du gjorde? Satte på tvättmaskinen
18. Dina kläder? Jeansshorts, linne och en tröja
19. Din tv? Samlar damm
20. Ditt/dina husdjur? Två katter
21. Din dator? Vit
22. Ditt humör? Lite seg i dag... Vi har haft nattgäster sen helgen som nyss åkt
23. Saknar någon? Inte för tillfället
24. Din bil? Svart
25. Något du inte har på dig? Täckjacka, just nu i alla fall
26. Favoritaffär? Joy
27. Din sommar? Härlig
28. Älskar någon? Ja.
29. Favoritfärg? Röd
30. När skrattade du senast? Nyss
31. När grät du senast?  ???

3 kommentarer:

  1. Men vilken bra lista.. norpar den tror jag...

    SvaraRadera
  2. Härlig lista vännen hoppas att du mår bra och att du får en lång ledighet i sommar !!
    jag har en vecka kvar fortfarande .. sen hela 4 v ..
    Listan lånar jag om det är ok:)
    och du hade helt rätt på vad det föreställde ;)
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. ps och du ÅSA du är snygg!!!!! :) så det stämde ju inte alls
    Kram

    SvaraRadera