torsdag 10 mars 2016

Go ledig Torsdag

Som ni kanske såg i inlägget från i morse, så har jag börjat vårsådden. Det kräver ju plats vid ljusa fönster, vilket jag har dåligt med. Därav fullt med lådor på köksbordet. Jag behövde ett litet, högt bord att sätta i köket, vid fönstret.
Samtidigt hade jag (fortfarande fylld av energi) rensat ut en hel massa som skulle till Erikshjälpen. Vår gamla TV och en hel del stora kassar, nån tavla mm kördes dit. Och jag fyndade en hel del med hem igen. fast inte lika mycket som kom dit!


Kolla! Det perfekta bordet! Precis vad jag sökte!


En dretasnygg kavaj/jacka att ha till sommar´n. Eller inne redan nu.















En liten bricka att ha mina vitaminer på, så de kan stå framme på köksbänken.























Nu är det hög tid att sätta oss och äta den smarriga (???) kycklinggrytan som puttrat klart på spisen nu.

Hoppas ni har en fin kväll!
<3

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg jacka !!!!!
    jag har en liknande, var är din ifrån ??
    Härligt att vara fylld av energi det gör mig glad !!
    Ta hand om dig finaste och ha en alldeles underbar helg
    KRAM Sanna

    SvaraRadera
  2. vilken cool jacka... jag älskar secondhandshoppar... vilka fynd det kan bli om man har tur.

    SvaraRadera