måndag 6 augusti 2012

Måndagskvällmys

Tänkte överraska sambon i kväll. Han har ju börjat jobba i dag, och regnar gör det som 17. Då kan man behöva lite extra gott på kvällen! Skall testa pizzan som Anna tipsade om häromsistens.
Ett glas rött till den så tror jag det blir alldeles förträffligt!



Nu skall jag försöka mig på att göra en grönsaksgratäng till (en sen, jag vet...) lunch till oss som är hemma. (Dottern har gått och blivit vegetarian nu i sommar...) Gör en stor, så blir det matlådor till dem som jobbar i morgon också!




6 kommentarer:

  1. Här har bus önskat att vi ska grilla hamburgare ... min sista "riktiga" lediga dag. Jag menar i morgon har jag sovmorgon och sista semesterdagen. Men morgondagen bör jag ju avsluta i tid - alltså kör vi lite "fredagsmys" bus och jag ikväll... firar ut semetern liksom

    Och så skorna då:
    Dom är köpta på Eurosko för 1½ år sen - mellandagsrea. Stor bild finns här:
    http://www.candygirl.nu/2011/01/21/foralskad/

    SvaraRadera
  2. BAMBI: Tack detsamma!

    Linda: Man får suga ut det sista! Skorna... ah, så gamla, ja då finns de ju inte kvar =(

    SvaraRadera
  3. Hur gott lät inte det där? Mums!
    Och angående din kommentar hos mig om jogging... jag har ju exakt samma problem! Får superont i benhinnorna och känner mig klumpig som en elefant... men nu då jag är så dum att jag anmält mig till Lidingö Tjejlopp och det ju är sista grenen i min Tjejklassiker, känner jag att jag vill ge löpningen en ärlig chans. Har alltid sagt att jag inte kan springa, blir trött efter 500 meter och måste gå... MEN faktum är att det går att öva upp sig. Man får inte ha för bråttom bara, jag har ju legat kring nätta 3 km hur länge som helst nu, innan jag plötsligt kunde (och vågade) prova 5 km i dag.
    Kram och hej igen får man väl säga. Trevligt!

    SvaraRadera
  4. camilla: Jag kanske inte skall ge mig "så lätt" då...?

    SvaraRadera