måndag 3 december 2012

Det drar ihop sig

Hela eftermiddagen satt jag och skrev på mitt psykiatriarbete.
Jag mailade ju in det (så långt jag hade kommit då) till läraren för två veckor sen för respons. Jag har fortfarande inte hört nåt, och vi har inte haft henne sen dess. Surt, och nu är det sent så jag kör på efter mitt egna huvud. Får väl hålla tummarna på att det är bra då... Siktar på att göra det färdigt och skicka in det i morgon, då jag är ledig.

Längtar efter semester och ledighet, så jag lägger in en bild från Kas (Turkiet.) 2008.
Skaplig utsikt vi hade från vår balkong!
Det var lite kul på kvällarna, när det var nattdykning där nedanför. Vi funderade länge på vad det var för lampor i ringar nere i vattnet som rörde sig.

 

2 kommentarer:

  1. Trist när man inte får respons direkt. Är man på "fel" väg kan det ju vara massor av tid och energi som läggs ner i onödan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men eller hur!! Nu är det iaf inskickat, och jag var noga med att jag vill ha en bekräftelse på att hon fått det!! Grrr!

      Radera