söndag 20 oktober 2013

Tillbaka i hemmets lugna vrå

 
 
Vilken härlig helg vi har haft!
Jerry på Fredan, outstanding som väntat! jag klappade händer, så jag fick blåmärken på fingrarna! Sen visade det sig att hela gänget bodde på "vårt" hotell, så vi fick hälsa på Jerka senare och tacka för en underbar show!
 
Sen på Lördan hade vi dejt... Gulliga Nyckelpigan var med sin man i Göteborg de också, de firade bröllopsdag. Så vi hade styrt upp en liten dejt på eftermiddagen. Nervösa mötte vi upp dem vid deras hotell... Men inte hade vi behövt vara nervösa! För de var så trevliga, roliga och lättsamma, och det kändes att vi klickade direkt!! Vi tog en fika på stan, och sen följde de med till vårt hotell på en drink innan det var dags för oss att fixa oss i ordning. Så synd att vi inte hade mer tid, men det var nog inte sista gången vi träffades!!
 
Nu var det dags att möta upp brorsan och hans fru på deras hotell. En drink där, innan vi gick mot Rondo. Fin middag där och show med Magnus Uggla. Inte min favorit, så därför inga höga poäng av mig... men ändå, en trevligkväll, och kul att träffa brorsan!
 
I dag hade vi sen frukost, och sen utcheckning, så vi har nyss kommit hem. Nu är det dags att ta bort helgnaglarna, och ladda för kommande arbetsvecka!

5 kommentarer:

  1. Snygga helgnaglar.. synd att du måste vara utan lack på jobbet.

    Jag gillar Magnus... så den showen hade jag velat se...

    SvaraRadera
  2. Åh vad gulliga ni är! Lika härligt att träffa er & återigen... TACK för den fina bröllopspresenten! Hoppas på återseende snart Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, återseende måste vi absolut boka in snart!!
      <3

      Radera