måndag 28 mars 2016

Mer passande..?

Maken och jag var ut en sväng förut. Tänkte att vi tar en sväng ner till stugan och kollar till`et också...
Väl där blev det som vanligt, jag började att greja och dona och satte även maken i jobb. Fram med sekatör, skottkärra och räfsa. Full rulle, så härligt!
Efter ett tag hojtade grannen skrattande: "Är det där årets kollektion från Fristads?"
Jag kollade på mig själv och började skratta jag med... Där for jag omkring som en skottspole i leopardsneakers med nitar, stuprörsjeans, en liten skinnjacka och som kronan på verket en stor döskallescarf. maken i en liknande utstyrsel... ja, förutom scarfen då.

Jag kanske skulle införskaffa lite ändamålsenliga kläder ;-)

























Dessa trädgårdsbyxor finns för 655 kronor hos Garden Home.

2 kommentarer:

  1. äh.. cool kan man väl få fara även i rabatten.

    typ såna byxor (inte just såna, men "arbetsaktiga") kör jag med på jobbet. jättesköna.

    SvaraRadera
  2. Coolt kanju va coolt, men det är ju inte så praktiskt ;-)

    SvaraRadera