måndag 12 maj 2014

Glada katter!


Jag är ju som ni kanske vet medlem på Buzzador, där man får möjlighet att testa olika produkter.
I dag kom ett paket som mina katter nog kommer att gilla, nämligen kattmat, snacks och lite andra kattsaker från nylanserade märket Vaganza.

De är ju redan vana med att få kvalitetsmat, och det skall bli spännande att se vad de tycker!

psstt... Vill du också testa att buzza? Följ länken här! OBS!! Får inte länken att funka, skicka mig ett mail till secondtime@hotmail.se , så kan jag värva dig!)
(Där får jag poäng för dem som anmäler sig ;)

2 kommentarer:

  1. Är det jobbigt? Jag menar - vad är det för "krav" på en när man buzzar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ska dela ut prover, gärna blogga om det och skriva på fb... lite upp till en själv, men ju mer man "gör" desto mer kampanjer kommer man med i.

      Radera