fredag 23 maj 2014

Ny Buzzador-kampanj


Som ni vet är ju jag medlem på Buzzador, och nu duggar kampanjerna tätt vill jag lova!
I dag var jag och hämtade ut en gratis Friday Night Chicken från Dafgård.
En nyhet som låter spännande, eller hur??

Hör bara:

– Tre goda smaker, Sweet BBQ, Sweet Chili och Sour Cream & Onion
– Passar till buffé, wraps, sallad, till potatis eller som fyllning i baguette
– Smaksatt med Dafgårds egna marinader
– Färdigstekt, bara att värma i ugnen
– Saftigt och mört lårfilékött från kyckling
– Familjeanpassad storlek på förpackningen (500g)
– Pris i butik: ca 60 kr
– Finns att köpa i de flesta butiker som Coop, Willys och Hemköp.



Tips! Passa på nu, det hängde en 10 kronors-kupong på Hemköp!


Får se vem jag skall bjuda på det, och hur jag skall laga till det... återkommer om det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar