fredag 17 oktober 2014

Rosa Fredag


Härliga, underbara, lediga Fredag!
Synd bara att jag vaknade med migrän, och var tvungen att sova bort hela förmiddagen... Men jag får väl skylla mig själv, som drack ett par glas rödvin i går kväll.

Nåja, nu är det värsta över, och jag sitter med min frukost-vaniljpudding från Modifast.
Vi skall ha hit vänner på middag i kväll, så jag får lägga på ett kol nu! Handla det sista (tur jag handlade det mesta häromdagen), städa toan, förbereda maten, duka...
Hade egentligen planerat att plugga också, men jag får köra dubbelpass i morgon!

För varje kommentar under detta inlägg kommer jag att skänka 5 kronor till cancerforskningen.

5 kommentarer:

  1. Ha en skön helg finaste du <3 Kram

    SvaraRadera
  2. Oj - här kom ju svaret på frågan jag ställde nyss.. vänner på middag alltså. Trevligt.

    SvaraRadera
  3. Alltid trevligt med middagsgäster. Plugga kan du göra en annan dag! :)

    SvaraRadera
  4. Oj, jag är för sen som vanligt... hoppas min kommentar räknas fast det är lördag i dag ;-)
    Ha en skön helg!!

    SvaraRadera
  5. Hoppas migränen försvann ordentligt min ligger kvar som ett molande känns det som under lång tid :/ hoppas din helg varit bäst det har min så jag hann inte ens med utmaningen skrev inlägg nu istället ..
    Kram

    SvaraRadera