onsdag 20 juni 2012

Onsdag

Detta vinet var det som vi drack i Lördags.




















McManis Petite Sirah.
99 kronor, mustigt och fint... och vilken färg!

Och som tidigare har jag bloggat alldeles uruselt!
Men nu är det så att min dator lagt av för gott... så jag får ta tillfällena och använda gubbens ibland. Fast det är inget kul, jag vill ju ha min egen. Med mina inställningar, mina länkar, mina program och mina saker!!
Skall väl försöka hitta mig en ny, men det är inte prio ett under sommaren.

Nä, nu skall jag dammsuga av här lite innan det är dags att dra mig mot kvällsjobb!

3 kommentarer:

  1. Blir så ibland, snålt med inlägg, som hos mig men nu kör jag på igen. Ha en härlig midsommar.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åh så jobbigt. Du får mobilsufra i sommar istället.

    Tack för vintipset. såna uppskattas. Tror det blir ett glas ikväll. Vi brukar ha det som tradition när vi varit på IKEA. IKEA pizza och rödvin. Snabbmat när man kommer hem trött och sent. men idag är jag bara trött. Vi var hemma tidigt. Men skitsamma. Tradtioner får man inte bryta va?

    SvaraRadera
  3. Åh vad jobbigt! Men njut av sommaren och fixa ny dator sen.
    kram!

    SvaraRadera