torsdag 7 juni 2012

Skäms på mig!!

















Jag har ju gått och blivit världens sämsta bloggare!
Det jag har att skylla på är att min dator numera tar minst 30 minuter (En bra dag) att starta. Och inte känns det som det mest prioriterade just nu att köpa en nu.
Sen är väl en stor del av sanningen även att jag inte har någon lust. Det finns ju så mycket annat som är roligare...

Hur som helst så lever jag.
Vi Är nere på Solsidan varje ledig minut, och har redan hunnit med att sova där fyra gånger. Växthuset (a.k.a Palmhuset) är inrett och i går la sambon lite plattor på baksidan och jag planterade och rensade.

Nu skall jag alldeles snart åka iväg och jobba kväll.
Hej på Er!

8 kommentarer:

  1. jag trodde du var i sölvesborg!!!!!

    SvaraRadera
  2. Linda: Nä, vi fick inte ihop tiden dit... tyvärr. Och det hade blivit bra dyrt också.

    SvaraRadera
  3. Har saknat dig men förstår var all tid tar vägen. Ha det superbra nere på Solsidan Stor kram

    SvaraRadera
  4. Jäkla datorer! Min tar ca 20 min. att få fart på. :-(
    Så är det ju nu,att man vill vara ute och göra andra saker. Inte konstigt alls! :-)
    Kram!
    PS: Varför har du en bild på mig? Min pappa har alltid kallat mig för Lilla MY eftersom jag var så bestämd och blev sur och gjorde den posen när jag var liten. Haha!

    SvaraRadera
  5. Världens sämsta bloggare det är nog jag det! :)

    SvaraRadera
  6. Jag har haft en massa datastrul så jag har också bloggat väldigt lite senaste tiden. Jag VILL ju blogga...världens bästa dagbok ju!! =)

    SvaraRadera
  7. Hoppas du har det bra och att solen kanske lyser hos dig...för HÄR är den inte = //
    Kram Helene.

    SvaraRadera