måndag 28 maj 2012

Den Måndagen visste var den tog!

















Efter en underbart intensiv helg med kanonväder känns Måndagen ännu mer som ett slag i bakhuvudet.

Vi har varit själva på Solsidan, åkte till ett par kompisars stuga och sov där (åt o drack gott, solade, badade badtunna, sov över... Myyysigt!), sen åkte vi upp till mina föräldrar i deras stuga i går och firade mors dag. Väl hemma vid 20-snåret i går kväll blev det en dusch och sen däckade jag i soffan.

Fick även med en hel del till Solsidan från Mamma o Pappa. Stolar till växthuset (Som numera är omdöpt till Palmhuset), en rolig GB-parasoll, en stereo att ha så länge mm.

Nu skall jag snart fixa till mig för att åka mot kvällsjobb... känns inte alls nåt frestande.

8 kommentarer:

  1. Nä härliga helger brukar ge mersmak...

    SvaraRadera
  2. Det låter som en underbar helg! Snart har vi en hel sommar med semester och liknande veckor att njuta av!

    SvaraRadera
  3. Förstår det! Nästan glad att jag är sjukskriven... typ. I alla fall när solen skiner. Men snart är örat ok och jag ska jobba ngr dagar igen. Sedan sommarlov :-)

    SvaraRadera
  4. Extra tungt att åka till nattjobbet när det är fint väder.. undrar varför?

    SvaraRadera
  5. Låter som att ni har haft det väldigt mysigt!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Något fint väder är det inte här idag = //
    Hoppas du får en bra fredag och mysig helg.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  7. Det låter som att ni har haft det bra! Tråkigt med jobb dock. Men sånt är livet.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Ha en fin vecka.
    Kram Helene.

    SvaraRadera