onsdag 2 maj 2012

Redan Onsdag!

Konstigt det här... Jag har varit en URUSEL bloggare den senaste tiden, ändå har läsarantalet legat rätt så konstant. Jag har bara skummat igenom era bloggar via bloglovin, knappt inte komenterat hos någon. Och ÄNDÅ läser ni här, och tillochmed komenterar! TACK gulliga ni!!



Vi har ju kört på rätt bra nere på Solsidan nu över långledigheten (Jo, även jag har varit ledig i två hela dagar!) Det känns nu i kroppen. Träningsvärk och min sedan tidigare onda axel värker än mer. (Grävning som inkluderar en massa rötter var tydligen inget bra..?) Men nu får kroppen vila från Solsidan i dag, för i dag väntar kvällsjobb. Kortvecka dock med bara fyra arbetsdagar, härligt!!

7 kommentarer:

  1. Och jag bara två och 2/3... love it!

    SvaraRadera
  2. vad fint ni gjort iordning på Solsidan :) skönt med kortvecka
    kramar

    SvaraRadera
  3. Samma här! Fast mitt läsarantal har rasat :-( Men de kommer säkert igen.

    SvaraRadera
  4. Samma här! Fast mitt läsarantal har rasat :-( Men de kommer säkert igen.

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får vila lite med ;) Ni kommer få det hur fint som helst på Solsidan. Vilken dröm som går i uppfyllelse. Så glad för din skull

    SvaraRadera
  6. Ibland så ramlar läsarna bort från en kan bero på att man inte har mycket att skriva om eller???? Nu är det iallfall fredag idag. Ha en jätte bra dag. Kram

    SvaraRadera