fredag 11 maj 2012

Ge mig ett F, ge mig ett R, ge mig ett E-D-A-G!

Yes! Fredag!!!



Seeeg vecka har det varit, med många lååånga dagar. Mycket att göra på jobb nu när vi håller på att arbeta in oss med nya chefen. Hon är jättebra, men det är myyycket att göra nu!

Men nu är det Fredag och ledig helg! Har tvättat lite nu, och swishat av i köket. Gubben har handlat maten, som vi nu skall förbereda (Tacogratäng med tillbehör) tillsammans innan vi hoppar i badet. Också det tillsammans!
Myskväll planerad, så inte får ni höra nåt mer av mig i kväll...
Tjing!

5 kommentarer:

  1. f-r-e-d-a-g!! Håller med om att veckan varit lite för lång, nästa blir desto bättre igen.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaa bästa dagen!!

    SvaraRadera
  3. Låter som att ni fick en mys fredag efter en tuff vecka :)

    Ha en mysig lördag :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Nu är det HELG

    har inte fått nåt mail av dig - provade maila mig själv via bloggen och det funkade... konstigt.

    maila igen! l.haggstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Låter som en tiptop-fredag.
    Ha det fortsatt gott.

    SvaraRadera