tisdag 22 maj 2012

Kanske bara jag som är trög...

Men vad betyder förkortningen DIY??

9 kommentarer:

  1. Vilket sammanhang?
    Do It Yourself" kanske? :-)

    SvaraRadera
  2. Västgötskan: Jamen såklaaaart!!

    SvaraRadera
  3. Ingen aning...jag är oxå trög = ))
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Skönt att det är fler som inte alltid hänger med i detta "nät-slang-snack" :)

    Kramos!

    SvaraRadera
  5. från engelskan : do it yourself
    jopp :) så är det
    kramar

    SvaraRadera
  6. Haha ja du.. hitta på ngt som passar!

    Din Idiot Yxa?

    SvaraRadera
  7. Kanske: do it yourself? Jag är inte säker.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Som jag när det stod:

    C'mon

    Jag tänkte Cimon... men varför utelämna i:et... Sedan tänkte jag cinnamon.

    Och såklart var det så simpelt som come on! ;-)

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en bra start på veckan !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera