tisdag 7 augusti 2012

Tar tillbaks allt!

OK, jag ångrar mig.
Nu vill jag ha fiiint väder resten av denna sista semestervecka!!
Nu slappade jaginne hela dagen i går, var bara ute och handlade mat en sväng, så nu är jag trött på det.
Dock regnar der i dag och det känns inte som nåt vidare väder att vistas ute i. Ett par ärenden inne i stan väntar, men de får vänta nån dag till, eftersom jag bara har cykeln till min tjänst nu när sambon jobbar. Och ja, jag sa ju att det regnar...

Sen är det lite tröttsamt att behöva höra på grävmaskinen utanför fönstret. jag hade bestämt för mig att de skulle ha semester denna veckan, men det var tydligen fel.

Jaja, vad gör det om 100 år? Nu har jag ändå så mycket att planera och se fram emot, så inget skulle kunna få mig på dåligt humör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar