tisdag 1 januari 2013

Nyårslistigt


Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Köpte en kolonistuga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, mina vänner är inte (heller) i barnalstrande åldrar.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Tyskland, Turkiet

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Sommar!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
23 Augusti, vi gifte oss ju då.

Vad var din första framgång 2012?
Att jag lyckades läsa Psykologi, och dessutom fick bra betyg.

Största misstaget?
Vet inte, jag gjorde nog inte så många.

Bästa köpet?
Kan man räkna en kolonistuga?

Vad spenderade du mest pengar på?
Stugan, resor och nöjen. En och annan handväska ;)
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mycket! När maken friade t.ex.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Oj! Nån särskild låt? Nä, jag vet inte...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Helt klart gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Rört mig

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit ;)

Blev du kär i år?
Ständigt

Favoritprogram på TV?
Torka aldrig tårar.

Bästa boken du läste i år?
Har hela hösten7vintern läst så väldigt lite (Det kunde jag också ha gjort mer!) så jag vet faktiskt inte.

Största musikaliska upptäckten?
Upptäkt? Ja, det vet jag inte.

Något du önskade dig och fick?
Ja.

Något du önskade dig och inte fick?
Ja, det är klart. Man kan inte få allt man vill. Men nästan!

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Oj, det minns jag inte. Men jag var säkert i stugan. Ja, det var jag nog.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror nästan inte det.

Vad fick dig att må bra?
Kärlek, stugan (ja, det var ett jäkla tjat!), resor, vänner...

Vilken kändis var du mest sugen på?
Hoppsan! Här svarar jag nog Mads Mikkelsen. Eller kanske Tobias Sammet.

Vem saknade du?
Ingen faktiskt.

De bästa nya människorna du träffade?
*Funderar* Träffade jag så många nya människor?

Mest stolt över?
Min familj.

Högsta önskan just nu?
Att 2013 kommer att bli ett ÄNNU BÄTTRE år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar