tisdag 5 mars 2013

Efter...



När vi kom i morse, så var heeeela köket fyllt av kartonger och förpackningar.
Tallrikar, koppar, muggar, glas, kaffebryggare, mixer, brödrost, bestick, kastruller, tillbringare, grytunderlägg, vattenkokare... och en hel massa annat.
När vi åkte därifrån klockan 16 såg det ut så här. Urtorkade skåp fulla med diskade grejor.
Givetvis har vi gjort en massa annat också. tagit emot möbler, visat runt, plockat på kontoren...

Nu i kväll har jag varit med katterna till veterinären för den årliga vaccinationen, och nu börjar jag känna mig rätt mör...
Känner också av att jag "flyttat" hela natten ;)
Ett varmt bad, levande ljus, en trädgårdstidning, så skall jag nog känna mig lite mer i fas.

 

6 kommentarer:

  1. Bra jobbat, förstår att du är trött! Intensivt kan jag tänka mig med flytt .9

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen full rulle nu.

      Radera
  2. Svar
    1. Japp! Klapp på axeln till mig! ;)

      Radera
  3. Du verkar ha haft mycket att göra! Att komma hem till ett stökigt kök/hem känner jag igen!!! Det brukar bli en hel del jobb efter en semester/frånvaro. Visst är det tråkigt!
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, nej!! Det är inte hemma...
      Vi flyttar med jobbet, och detta är på nya stället. Allt nyinköpt skulle diskas och packas upp =)

      Radera