måndag 25 mars 2013

Full, men bra ändå!

Ja, det är denna veckan för mig alltså ;)
Jag jobbar sex dagar av sju, men har ändå ett bra schema.
Ledig Torsdag, då maken jobbar halvdag. Sen börjar jag inte förrän 15.30 på Fredag.
Påskafton slutar jag redan 14.00, och det passar perfekt, för då skall vi ha vänner hit på middag.
Sen då på Påskdagen gör jag kväll, och börjar 14.00!
(Att jag sen är ledig på Annandagen, det följer vi inte upp nu, för det är ju nästa vecka ;)





Görsnygg mobilväska jag lätt skulle kunna tänka mig!
Frontrowliving, du hittar den för 575 kr här.
 

5 kommentarer:

  1. Tur du är nöjd med tiderna. För annars lät det trist med jobb så många dagar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så... sex dagar ena veckan och tre nästa. Men denna veckan passade ju tiderna rätt bra in ändå! =)

      Radera
  2. Jobbar oxå 6 av 7 dagar. Bara ledig fredag & som sagt måndag men det är ju en annan vecka. Har landat ett vik som nu till början är 2 månader men blir troligtvis förlängt.. Guess what - bara raka veckor. Inga helger & inga kvällar. Heaven! :) Så påsken blir sista jobbhelgen på länge.

    SvaraRadera