fredag 26 april 2013

Spelningen då...

För Er som inte känner till Avantasia eller Tobias Sammet lägger jag först ut ett youtube-klipp.






Eftersom vi stod längst fram fick vi en hel del bra bilder!

Ronnie Atkins (Från Pretty Maids) och Tobi in action!
 
Här är det Tobi och Michael Kiske (ex-Helloween) som röjer på scenen.
 
Bob Catley (Magnum)
 
Tobi
 
Amanda Somerville, och Tobi lite i skuggan här.
 
Ronnie är absolut min nya favorit. Vilken röst, vilken man!!
 
Fler bilder finns, men jag skall inte trötta ut Er ;)
Tyvärr ingen bra på Eric Martin (Mr.Big)- Vilken röst! Så jag lägger ut ett klipp från konserten med honom. Helt underbar låt också!

 
 
 
Jag har även en hel massa mer bilder från efter spelningen på bandet och oss. Men jag är ju anonym här så... Men endel av er har ju sett dem på Facebook ;)
För Er som inte (heller) kan få nog av Avantasia lägger jag ut ett klipp från konserten också, filmat av killen som stod till vänster om mig.
 

 
 

Fler inlägg från Berlin kommer...

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ni får hänga på nästa gång! Tror inte att det är sista turnen...

      Radera