tisdag 4 juni 2013

Det är mycket nu...

Hela helgen körde vi i 280 nere vid stugan.
Sen har vi jobbat.
Och byggt staket.
Och oljat en stor altan.
Plus allt annat... tvätt, mat, disk... Studentvecka, med allt vad det innebär: Hårfärgning o allt annat.
Jag jobbar två dagar till, sen är jag ledig på fredag. Men då "har jag" (Kidzens pappa fick ta det. Typ det första han gör på 21 år!!) student. Det tar ju ändå upp hela dagen, med utsläpp, tågande, bjudning...
Sen kör jag på och jobbar lång-pass i helgen.
(Lägg till en dos PMS på det också ;)

Men!
Sen är jag ledig både Måndag och Tisdag.
Då skall jag bara njuta på våra fina uteplatser!

2 kommentarer:

  1. Kör inte för hårt bara. Kul med student...

    Här går studenterna ut först nästa fredag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nädå, lovar! ;)

      Här går de också ut nästa... dottern läser i grannstaden.

      Radera