lördag 1 juni 2013

I nöd?

Nej då. Det var bara jag som eldade lite ris i tunnan i går! (Som visst var lite surare än jag trott...)

I dag har varit kanonväder och vi har putsat växthuset, klippt och kantklippt, planterat lite, varit på loppis, möblerat om utemöblerna, ätit frukost, lunch och middag ute, suttit nån timma i solstolen mm. Och eftersom jag gjort allt (ja inte loppisen då) i bikini, har jag nu en rödaktig svidande solbränna över hela kroppen.
Nu närnar sig åskväder, och maken dukar upp inne med raki, gurka och fetaost. Mmmm...

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag! Förutom den svidande huden förstås ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt.. hoppas rodnaden la sig.

    Jag har ALDIRG varit så här brun så här tidigt på året...

    SvaraRadera