onsdag 26 juni 2013

Driter i regnet




















Vi åkte ut till köpcentrat så jag fick välja ut några födelesedagspresenter från maken.
Jag hittade ett nagellack, en parfym, en cykelkorg (där lagning av cykel och montering ingår.
Sen kom jag inte på nåt mer, så en box Rosé fick jag också ;)

Nu har jag gjort en liten beställning av böcker på Bokus, bra om regnet håller sig kvar.
Sen har jag också tvättat, tvättat... och tvättat. Bäddat ur sängar, vädrar sängkläder och skall dammsuga ur sängarna och bädda rent.
Sen får det nog räcka för i dag med "jobb", blir nog en bok på ballen igen!

2 kommentarer:

  1. Låter väl som perfekt rengsysselsättning. Är det idag du fyller????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope... det var i går! ;) Men vi satt i bilen största delen av dagen då ju

      Radera