tisdag 5 november 2013

Ett TV-tips från mig!

Jag skall snart iväg, först på ett möte, och sen jobba kväll.
Riktigt skönt med en jobbkväll faktiskt. Nuförtiden är de ju inte många!
Maten till matlådan gjorde jag redan i går, så det behöver jag inte tänka på i dag. God och lättvindigt ihopslängd pastagratäng, fort och lätt efter IKEA-besök i går.

För er som inte jobbar i kväll kan jag verkligen rekommendera att titta på 7:an klockan 21.00.
Fest hos Wahlgren Bagge.
(Ja, jag veeet att jag hånat dem i andra sammanhang här i bloggen, men detta är faktiskt riktigt bra och kul!)
Sköna gäster, avslappnat och bra musik. Precis som man vill ha det på en bra fest!
















Förra veckans avsnitt borde gå att hitta på nätet, eller i boxen eller var man nu brukar kolla!
Jag tänker kolla kvällens avsnitt i boxen när jag kommer hem.


4 kommentarer:

  1. Hm... Jag är tveksam... ;-))
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Såg första avsnittet för trodde att det skulle bli många skratt, de verkar ju inte riktigt kloka. Men jag tyckte faktiskt att de inte var kloka någonstans överhuvudtaget... lite för mycket för min smak.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske är så att jag inte heller är riktig nånstans..?
      ;)

      Radera