söndag 17 november 2013

Haahahahahaha!!

Jag kan inte sluta skratta åt att jag trodde att jag skulle hinna med en SPA-kväll!

Nu har vi iallafall ätit en kvällsmacka framför Solsidan. (Kollat i boxen)
Och jag är så inni dödens trött, så nu blir det en snabb dusch, och hopp i säng.

Ett löfte förresten:
Nu, när jag har alla garderober, skåp, byrå och allt i samma rum där jag sover, nu skall jag bli bättre på att klä mig. Alltså, jag brukar ju inte gå naken annars, men nu skall jag bli lite snyggare klädd!
Lite mer planerat. I motsats till att på morgonen bara slänga på sig det som hänger/ligger framme närmast sängen.
För snygga kläder HAR jag! Jag gick igenom allt i skåpet förut, packade en hel sopsäck full till Erikshjälpen.
Och ändå har jag massor kvar! Och då har jag två häng-garderober och flera byrålådor kvar att också gå igenom...


6 kommentarer:

  1. Här gås det också genom garderober just nu... men det för att vi måste... jag fann ett KRYP... bläää!!!

    SvaraRadera
  2. Tror det var pälsänger.. eller vad det heter. Vi har blåst hela klädkammaren och städat och städat - dammsugit, torkat med Javex. sängen är vänt ut och in på, dammsugen och städad, tvättad och piskad... Och så har jag sprayat med radar under golvlister och så... vi hittade inte många... men 5-6 stycken fann jag... och det räcker ju för att jag ska gå igång rejält.. Nu behåller vi kläerna på balkongen till efter helgen. Men sängen var vi ju tvungen att bädda... gissa vem som kommer gå med ficklampa och lysa - överallt, jämt och ständigt.. och även på ställen vi inte hittade nåt - som lådor, i ungens rum och så... ett BRA tag framöver...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch! Vart var det ni hittade dom? Hoppas de håller sig borta nu då!!

      Radera
  3. Hos Erikshjälpen har en hel del från oss också hamnat! Bra när man inte behöver kasta, utan andra kan få användning för det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst känns det så mycket bättre!?

      Radera