torsdag 14 november 2013

Ockupanter!

Som synes är det inte bara maken och jag som gillar nya sovrummet.

Vårt nya sovrum börjar ta form... vi har sovit där i natt, men än är en hel del "fix" kvar. Jag börjar inte förrän 15.30 i dag, så jag skall hinna en hel del.
Maken var nyss hemma med lastbilen och hämtade en säng, en bokhylla och ett stort databord som skall slängas.
Nästa vecka blir det en tur till Ikea för att köpa en bäddsoffa och ett skåp till vardagsrummet, och då skall jag även köpa lite till sovrummet. Två nya sängbord bland annat.
Men innan dess så skall vardagsrummet målas. Planerar att maken gör lite förarbete där i kväll, så målar vi på Lördag och Söndag. 
Fredag är avsatt för andra roligheter! (Man måste ta sig tid för det också.)

Vad har ni för Er?


2 kommentarer:

  1. Jag förstår att de trivs där. Mysigt.
    Visst är det kul att göra om och få nytt.
    <3

    SvaraRadera