måndag 16 mars 2015

Bra planerat Åsa!

Jag tänker sola solarium några gånger innan vi åker till Egypten.
Eftersom det varit en lång vinter så är jag ju likblek. Och likblek i bikini är aldrig kul.
I morgon jobbar jag till 15, får ta en solning då efter jobbet. Sen jobbar jag till 16 på Onsdag, och har styrelsemöte vid 18.30, där jag ju är sekreterare.
Sen... eehhh, vänta nu. Sen skall vi åka hemifrån vid 03-snåret på Torsdag morgon.
När hade jag tänkt mig klämma in "sola några gånger"??

Det blir nog till att knalla bort till brféns kassa solarium här på området i kväll.
Orka åka in till stan liksom.




1 kommentar:

  1. vi pratade solarium i dag - jag och ungen. Han vart superförvånad att vi hade två såna på orten... jag själv har inte lagt mig i ett sen tidigt 90-tal... men skulle man åka nu på vinter så....

    SvaraRadera