torsdag 5 mars 2015

Sugen!!

Som f*n!
På att grilla alltså.
Det får nog bli det i helgen. Eller kanske redan i morgon, för på Lördag har vi planerat att käka ute på stan.
Jag slutar redan klockan 14 i morgon (Och då skall jag f*n inte jobba över, som alla andra dagar det senaste...) så kanske jag kan köpa med lammkorv eller nåt annat gott hem. Så kan vi ta fram elgrillen och vara på inglasade ballen!
Lammkorv, rostade grönsaker och cremefraiche-sås... låter inte det gott, så säg?

Lite gamla bilder, för att ladda upp smaklökarna lite.










































Curry är alltid med när det vankas mat!


Två f*n i ett och samma inlägg. Det är f*n illa alltså!

6 kommentarer:

  1. Synd att jag inte bjöd hem dig på grillad lammrostbiff i dag då ;-) Slurp!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååhhh... för det är ju inte dumt!! Jag kanske ska leta det i morgon...

      Radera
    2. Det blev lammrostbiff istället... supergoda!

      Radera
  2. F*n så gott ��
    vi grillade förra helgen. Men vi grillar ju året pm. Köpte sex påsar brikettet i veckan -lagret började ta slut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här blev det elgrillen på ballen... gick det också ;-)

      Radera