måndag 30 mars 2015

Påskpyntat!


Nu är jag redo för påsken!
Kylen full (vem skall äta allt där? Får skylla på att jag var hungrig när jag handlade...), en massa godis inhandlat och gömt, bubbel och öl på kylning och pyntat och klart. 
Eftersom vi "missade" julen sist, så går jag bananas och all in på påsken i år ;-) I morgon skall jag köpa en cykel i julklapp åt maken ;-)

Dessutom har jag hunnit med sista besöket på företagshälsovården i förmiddags. Skönt att kunna summera, och att jag mår så mycket bättre nu!
Nu, när axeln är rätt så ok, skall jag komma igång med träning och löpning också, så att kroppen också mår bättre. 5:2 startade jag ju i dag, men denna veckan blir det nog bara 6:1, eftersom det ju är Påsk. Svårt att gå all in alla dagar på 500 kcal ;-)


5 kommentarer:

  1. Skönt att du känner att du mår bättre nu!
    Jag tror jag hoppar över påskpyntet i år... kanske tar fram nåt äggpynt eller inte..
    Kram J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite påskliljor får du ju ha i alla fall!
      <3

      Radera
  2. Men så bra att du mår bättre... hoppas det håller i sig.

    Vi har inte handlat all mat än.. men bunkrat från systemet. haha... så den biten är fixad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hoppas jag också. Jag jobbar medvetet rätt hårt på det.

      Radera
  3. Usch har inte handlat borde göras och slippa alla köer som kommer på torsdagen..
    jag hoppas att du mår bra
    Kramisar

    SvaraRadera