söndag 11 december 2011

Jag- en periodare

Jag erkänner.
Jag är en periodare.

När det gäller nöjesliv.
Vissa perioder är jag sjukt nöjd med att mestadels sitta hemma med gubben och mysa. Orkar inte alls att umgås med folk och att hålla på att springa på krogen eller göra något roligt alls egentligen.
Sen, i andra perioder, vill jag bara roa mig. Träffa vänner, gå på lokal, göra weekendresor, hemmafesta, hitta på roliga saker mest hela tiden... you name it.



Undrar just varför jag är sån?

Gissa vilken period jag är i nu?
; )

4 kommentarer:

  1. He he! Jag väljer att säga "pass" på den frågan. ;-)
    Enjoy!

    SvaraRadera
  2. Hmmm den var klurig... Funderar vidare en stund på den hihi

    SvaraRadera
  3. Hmmm... det var svårt...du måste nog ge oss ngn ledtråd...;-)

    SvaraRadera