fredag 2 december 2011

Klädproblem

Som sagt skall jag bort i kväll, på ett litet glöggmingel med efterföljande utgång.
Frågan är (som vanligt): Vad skall jag ha på mig??



Skinnbrallorna (ovanligt?) och svart blus med krås?
Mörkgrå smala satinbrallor och vit top och en liten skinnjacka?
Lackleggings, vit läng blus med krås och en "rockig" skinnväst?
Jeansleggings med skinnrevärer och... nä, jag vet inte?

Det lutar åt det förstnämnda, jag har svårt att hålla mig ifrån de där skinnbrallorna. Fast det känns som att jag alltid har dem... och det är ju också trist.

HJÄLP MIG MED KLÄDSELN!!

3 kommentarer:

  1. Skinnbrallor och läcker topp. Och höga klackar.

    SvaraRadera
  2. Linda: Hmmmm... skall försöka fota sen iaf. Om jag lyckas, är ensam hemma ;)

    SvaraRadera
  3. nr 2 tycker jag låter bra, fast skinnbrallorna låter också bra :)
    kramar

    SvaraRadera