fredag 2 december 2011

Slående!

Det har varit en hel del ståhej om Lulu Carters röda läppar.
Jag vet varför hon gått över till rött läppstift.


Ni ser ju själva... hade hon fortfarande kört på zinkpastan efter att hon klippt sig och grejat* så hade hon blivit ännu med lik Magica De Hex. Hon var helt enkelt tvungen!

*Hon har ju inte bara klippt håret. Hon har även färgat det mörkare.
Sen tycker jag mig se att hon gjort ett rejält facelift, lagt in något i kinderna för att få mer markerade kindben. Kanske även gjort något mer för att strama upp käklinjen?



4 kommentarer:

  1. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga här. Rött var väl inte jättesnyggt på just henne. Men BÄTTRE än det där hemska ljusa, fjortisläppstiftet/glansen hon har haft innan! :-O

    SvaraRadera
  2. Västgötskan: Ja, det är allt bättre...

    SvaraRadera