tisdag 18 september 2012

Fick tårar i ögonen...



...när jag läste vad kompisen skrivit på kuvertet.
(Hon lämnade pengar för cigaretter vi köpt åt henne på tax freen.)
Så gulligt skrivet!!
Och visst är det en superpresent... Att bli ditbjuden på god mat!?

Nu skall jag snart åka mot jobbet.
Ett litet ärende påstan först bara. Jag måste ta nytt kort till körkortet. Jag har suttit hela förmiddagen här nu och tränat på min nya namnteckning.

Måste köpa GP också! Bokmässeprogrammet är med där i dag.



 

3 kommentarer:

  1. Mycket som ska fixas efter man bytt namn :) Vad fina presenter ni får! Lycka

    SvaraRadera
  2. ja att bli buden på mat hon nån man gillar är ju perfekt.

    SvaraRadera
  3. Nyckelpigan: Ja, det är endel pyssel... en hel del som man inte allstänkt på!

    Linda: Bästa presenten ju!

    SvaraRadera