onsdag 19 september 2012

Jag skulle alldeles...

...göra höstfint i alla rum här hemma.
...ta tag i psykologiläxan som skall göras innan måndag.
...söka den där tjänsten som jag kollat in.
...göra en sista höstrensning i alla rabatter.
...komma igång med träning.

Säkert en hel massa annat också som behöver göras, men det här var de viktigaste punkterna.
Bara det att jag är så trött. Har ingen ork alls.
Jobbar sex dagar denna veckan, men skall försöka bocka av några. Läxan och den där tjänsten måste ju fixas!

5 kommentarer:

  1. Har också mycket att ta tag i från min "To Do-list" men ibland orkar man bara inte ...

    Fast skönast är det ju såklart när man kan bocka av grejerna.. :)

    SvaraRadera
  2. lillahon: Ja, det hade vart väldigt skönt att kunna börja bocka av...

    SvaraRadera
  3. För långa to-do-listor gör en trött. Speciellt om det är tråkgöromål

    Jag har haft en del på min ett tag men jag är snart i mål nu... weee...

    SvaraRadera
  4. Vem sjutton har ork i det här samhället? Vi presterar och presterar. Men vem bryr sig när vi inte orkar längre? Låter kanske som hårda ord men jag vet vart det kan leda tyvärr. Ta det lugnt. Ingenting är viktigare än din hälsa.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Linda: Hur bär du dig åt??

    Minagladadagar: Ja, men det är ju ännu mer stressande när man inte får gjort det!!

    SvaraRadera