fredag 21 september 2012

Ledig Fredag!

Äntligen är Fredagen här, min enda lediga dag denna veckan.
Jag tog sovmorgon, och vaknade inte förrän 9.30. Så skönt! Det behövdes kände jag.
Nu har jag satt på en maskin tvätt och hälsat på och kommenterat i era bloggar.
Nu är det dags att ta tag i dagen! Städ (eller kanske sanering är ett mer passande ord) av köket, söka den där tjänsten och läxläsning är det som står på schemat i dag.

Sen hoppas jag på en lugn mysig kväll med maken!

Nej, jag sitter inte och dricker skumpa nu.
Bilden är från i våras, när vi var på Rugen.

2 kommentarer:

  1. vad skönt med sovmorgon :)
    Sv: jag har ju också fått ett växthus som jag ska inviga nästa säsong och då ska jag också sätta fler paprikor där :)
    önskar dig en fin ledig dag
    kramar

    SvaraRadera
  2. ansepanse: Kram o ha en fin dag du också! =)

    SvaraRadera