söndag 21 juli 2013

En härlig kväll!!

Taget på cykelturen hem förut.
 
 
Efter jobbet åkte jag ner till Solsidan (2 minuter tar det) och vattnade och grejade lite. Det fanns rester från i går, så maken och jag festade till det på grillad lax, potatis, grillade tomater och kall gräddfilssås.
Sen åkte vi hem... tvättat lite, fixat lite, och sen har vi suttit ute och ätit ost och kex och druckit rosévin. En underbar kväll, det är fortfarande 20 grader. Men nu går vi in, skall ta en dusch och  krypa ner...
Och vet ni vad?
Jag är ledig i två dagar nu!
 

2 kommentarer:

  1. då har du lite helg nu - härligt.. jag går på min sista semestervecka i morgon... (fast jag jobbar bara fem dagar sen - och går på 2v ledigt till). Så nu hoppas jag på kanonfint nästa vecka så jag hinner ladda batterierna ännu mera.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, min "helg" är nu... och jag jobbar 4,5 veckor tills nästa semester! =)

      Radera