onsdag 3 juli 2013

Summering av dag ett med 5:2


Snygg tisha från Lindex, 199 kr.


























Dietdagen i går gick långt överförväntan!
Förutom det jag visade här, åt jag ett mellanmål på en knäckeskiva och en morot, och till middag åt jag en bit grillad kyckling utan skinn med lite kokt broccoli. Vatten och kaffe i fria mängder.
Räknade inte kalorierna, sååå krångligt, men det borde väl inte vara mer än 500??
Det jag kände av var att jag inte hade så mycket energi, men jag läste nästan hela dagen, så det var ju bra! ;)

I dag har jag en "ätardag", och har ätit två mackor med ost och nykokt rabarberchutney. Men konstigt... jag var knappt ens hungrig då!

4 kommentarer:

  1. Gott med rabarberchutney, receptet verkade gott. Jag har ett favvo-recept på rabarberchutney från allt om mat.
    Ha en go dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jättegott! Minns inte var jag hittade mitt recept...

      Radera
  2. Magen drar snabbt ihop sig. Man tappar hungern och orkar inte äta så mycket. Men att du känner dig trött och slö är inte bra i längden.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är klart... men jag tänker köra ett tag och känna hur det känns...

      Radera