måndag 5 augusti 2013

En fin helg

Jobbat har jag gjort, fredag, lördag, söndag. Dessutom en delad tur i går. Men, vilken bra helg det har varit!
Den började väl egentligen redan i torsdags, med festival tillsammans med en gammal kompis.
Sen har jag haft det så bra på jobbet! Bra sommarvikarier, och de boende har varit så goa och glada, trots den för dem jobbiga värmen. De har varit omtänksamma, glada och tacksamma, och jag har verkligen fått så mycket "tillbaks"!!
Min lediga tid har även den varit bra, fylld av mys med både make och kidz!
Avslutade helgen ( efter kvällsjobb) med ett stort glas vin på altanen i går kväll. Mysigt med mörkare kvällar nu, och att få tända ljus igen.
I dag är jag ledig, och har lyckats locka sonen hit ner till Solsidan på sin lunchrast. Lockbetet? Kycklingrulle från den närliggande pizzerian ;)
 

2 kommentarer: