lördag 10 augusti 2013

Varierande

Fy, vad jag är dålig på att fota när jag gör något!!

Nya glasögon har jag köpt, både ett par privata och ett par terminalglasögon till jobbet.
I går åt jag sushi till lunch, sen satt vi ute med vänner och drack bubbel, innan det blev dags för räkor, havskräftor och annat gott.
I dag var jag in till Erikshjälpen och fyndade lite, och sen blev det lunch på en nyöppnad Turkisk restaurang. Jättegott, åt en rejäl Mezetallrik, och trevlig personal. Det visade sig att en av ägarna hade lägenhet i Turgutreis!

I kväll blir det igen middag ute på en annan restaurang.


Googlad bild

4 kommentarer:

  1. Jag glömmer också ofta bort att ta kort.
    Det är därför det blir så många egopics - för att inlägget inte ska bli fotolöst. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det... men jag som vill va anonym kan ju inte en det ;)

      Radera
    2. Du kan ju ta egopics med en pappåse på huvudet! :)

      Radera
    3. Ja, tack för tipset! =)

      Radera