måndag 5 augusti 2013

Lika äckligt bra dag också!

Flera timmar i solstolen, kanske en i rabatterna på jakt efter ogräs.
Sen en cykeltur hem vid 16. Dottern följde med mig och handlade, sen har vi tillsammans förberett en jättemiddag alla fyra tillsammans! Fläskfilé, lammchoritzo, grillost, champinjoner, grillade tomater, aubergine, squash, pommes, potatissallad, gräddfilsås, rabarberchutney... Och nu är vi proppmätta allihopa!
Skall hoppa in i duschen nu, och sen sätta mig ute på ballen och läsa.

Hoppas att ni njuter av den underbara sommaren lika mycket som jag gör!



8 kommentarer:

  1. Ja jag njuter för fullt av sommaren. ;-)
    Gud så mycket gott ni ätit. Själv har jag ätit gott och druckit gott hela sommaren utan dåligt samvete. Inte har jag tränat heller. Haha! Magen dallrar nu så jag tänker börja träna igen snart. Det börjar bli dags för träning igen. Men... de säger att sommaren sitter i ända till oktober. Jag tänker njuta av allt sommaren ger!!! Sen kommer träningsmåstena igen. Inte för att du skrev om träning men ändå... Haha!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör ju 5:2, men de övriga dagarna njuter jag! =) Passar mig fint!

      Radera
  2. Njuter så mycket jag kan, både utav vädret och semesterlunken. Försöker njuta ur de sista semesterdropparna denna veckan innan det blir vardag igen nästa vecka.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag njuter även om jobbet är i full gång! =)

      Radera
  3. JAAA... och vi ska sova i tält i natt - jag och bus. På studsmattan...

    SvaraRadera
  4. Du får kolla :-) Bildbevis finns nu...

    SvaraRadera