tisdag 6 augusti 2013

Sen är det våran tur!

Just nu är våra grannar i Grekland i två veckor. Vi har fyra katter att mata, en hellskotta massa mer blommor att vattna inne, och två uteplatser att sköta, samt våran Solsida.

Men snart är det våran tur!
Vi åker på våran ettåriga bröllopsdag, 23/8.

Först en vecka i Turgutreis.



 
Och när vi väl tröttnat där blir det en vecka till, i Bitez.


 
Jag har en känsla av att det kommer att bli rätt så bra ;)
I Bitez vet vi ju, där har vi ju varit förut... Men jag är säker på att Turgutreis kommer att bli minst lika bra!


13 kommentarer:

  1. Ni kommer säkert få det helt underbart! Avis som tusan är jag med... :)

    SvaraRadera
  2. Ååååå! Underbart är bara förnamnet! *sååå avis*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, sååå underbart. Nästa år får ni åka med!? =)

      Radera
    2. Skulle verkligen vara fantastiskt roligt! :)

      Radera
  3. fusk... jag vill åka mera... så jag är grymt avis

    SvaraRadera
  4. Ser ut att bli en underbar resa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jag övertygad om. Vi har varit i Bitez förut

      Radera