tisdag 6 augusti 2013

Synsätt

I dag har det varit stressigt på jobbet. Hann aldrig att ta ut min lunchrast, och hann inte med allt som skulle göras...

Eller.

Vi prioriterade att ta ut flera av de boende till ett mysigt fik vid vattnet, väldigt uppskattat! Jag hann iaf med en hel del av det andra jag hade att göra. Mitt kompsaldo växer.

Allt beror på hur man väljer att se det!

*******************************************************************************

I dag har jag även en 5:2-dag.
Har hittills ätit:
1 kopp buljong.
Otaliga koppar kaffe.
En liiiten portion broccolisoppa.
En skinnfri kycklingfilé, broccoli, sallad, gurka och tomat.

Så nu har jag fortfarande kalorier "över" till en knäckemacka med makrill!!

2 kommentarer:

  1. oj vad duktig du är... och jag har smällt i mig hemmagjorda chicken nuggets.. gjorda från scratch. Jäkar vad goda dom blev då...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ganska bekväm diet måste jag säga... hoppas bara den ger resultat på vågen snart

      Radera