tisdag 27 januari 2015

Detoxar

I min Glossybox denna månaden fick jag bl.a en detoxkur från Yves Rocher.
Kanske inget jag skulle köpt annars, men när jag nu fick den så testar jag givetvis, började i går.







































Kopierat från Yves Rocher:
Känn dig lättare och få en dos ny energi med en utrensande detox-kur. Innehåller kombinationen av maskros och grönt te som kompletterar varandra. Maskros främjar avgiftningen i kroppen och grönt te hjälper till att rensa ut slaggprodukter. Den riktigt goda smaken av persika gör att du kan njuta av din detox.


Priset är normalt 139 kronor för en 10dagars-kur, men med koden "EXTRA10" får ni 10% rabatt på ett helt köp.
Nu skall jag passa på att ta en promenad i solen innan den försvinner!



4 kommentarer:

  1. Tror det kan vara bra att rensa kroppen ibland ....
    Får väl ta en detox om jag får slippa medicinerna ngn ggr ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. ok.. äter man som vanligt ändå eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja. Eller såklart att man blir smal också om man går på diet samtidigt, men jag äter som vanligt. Mycket alltså! ;-)

      Radera