onsdag 15 februari 2012

Go´ kväll på Er!

Jag har fått flera kommentarer av folk som inte alls använderBloglovin´ (längre?)
Är det så? Är det lite förlegat? Finns det kanske bättre sätt att ha bloggkoll? (Kommer ni ihåg att det hette så förut?)
Hur gör du?
Sen har jag även grublat på en annan grej i kväll. Jag har fått frågan att ställa upp som kandidat till att bli Sekreterare i koloniföreningen. Ni som hängt med ett tag vet ju att jag fram till i våras var sekreterare i vår Brf. Där slutade jag ju för att jag inte orkade med allt jobb, och allt gnäll på "styrelsen".
Nu tvekar jag... Visst är jag sugen, jag gillar ju sånt. Men samtidigt är jag rädd att det skall bli mycket, vad skall jag säga, gnäll och "skitjobb". Med skitjobb menar jag att ingen vill hjälpa till att hjälpas åt. Men samtidigt är ju detta en mycket mindre förening, och det är inga fastigheter att sköta. Jaja, jag får se hur jag gör, har lovat att ringa tillbaks i morgon.



1 kommentar:

  1. Jag använder bloglovin. Men även google reader. Men den är mycket mer "trögjobbad", tycker jag...

    SvaraRadera