söndag 19 februari 2012

Helgen då...

Ja, jag säger då det... det är väl en himla tur att jag inte är en storbloggare med annonsörer coh sponsorer och sånt! Så sporadiskt som jag bloggar nu så hade de nog gått i taket.
Men nu kan jag ju som tur är göra lite som jag vill. Och ni är väl med ändå va?

Helgen har varit trevlig men intensiv. I går var vi först på bandy, och sen på hårdrockskonsert på en rockklubb i grannstaden. Det gjorde att vi sov länge i dag. sen har mina föräldrar varit här och vi har firat sonen som blir 20 på Torsdag. Tacopaj och cokladtårta stod på menyn.



















Förresten, jag skulle behöva ha Er hjälp med en liten sak. När jag formaterade datorn för ett tag sen försvann alla mina sparade länkar. Nu skulle jag därför vilja att ni ger mig era favorit-nätbutiker. Mode, kläder, smink, prylar... you name it!

3 kommentarer:

  1. sorry - inge att bidra med. jag är dålig på mode. Det blir mest HM, Cubus eller Lindex för mig...

    SvaraRadera
  2. Räcker det inte med min adress????

    SvaraRadera
  3. Klart jag är med!=)
    Favvosar är Nelly, Bubbleroom, Kappahls webshop...

    SvaraRadera