tisdag 27 mars 2012

Ditten o datten

Den här rabatten var väldigt igenväxt. Jag har rensat och lagt stenar runt om. Jag vet inte riktigt vad det kommer att komma upp, så det skall bli väldigt spännande att se!


I går var vi till veterinären igen med Buster, och han hittade ett till, nytt, större sår under "armhålan". Han har ju inte varit ute, så jag vet inte om det är han o Curry som rykit ihop, eller om det blev när han sprattlade (väldugt mycket!) när vi skulle ha in honom i buren. Hursomhelst så blir penicillinbehandlingen förlängd och han skall dit igen om en vecka. Tur vi har försäkring...


Jag är ledig i dag, men vaknade tidigt... Så typiskt. Men jag har krupit ner igen och skall försöka att sova en stund till. Sen blir det en tur till stugan för att röjja upp efter målningen och ta en fika i solen!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Låter som att du kommer att få en mysig ledig dag !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Helene: Ja, det vart en go dag! =)

    SvaraRadera